2011. január 6., csütörtök

karkötő

 

Láttam egy hasonlót és beleszerettem :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! :) Én is elkezdtem egy hasonló színekből álló hurkát már egy hónapja, de egy idő után nem volt hozzá türelmem, így most a fiókban hever.
    Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Bocsi későn vettem észre hogy valami hülyeséget írtam .Na akkor,.... nagyon tetszik a karid .A végét heringgel fejezted be?

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen. :)
    Marilla, a fodrot úgy csináltam, mint a harangvirágok végeit (amiket te is csináltál :)) csak ugyanazon a gyöngyökön végigmenve még két fodrot csináltam, vagyis szaporítottam. Remélem érthető :))

    VálaszTörlés
  5. Igen értem köszönöm hogy válaszoltál .

    VálaszTörlés