2011. február 16., szerda

díjat kaptam


Díjat kaptam újra Marillától.
A szabályok a következők:

1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Sokan írják, hogy azért nem adják tovább a díjakat, mert már nem találnak új blogolókat. Pedig vagyunk azért néhányan :)
Én az alábbi gyöngyösöknek szeretném továbbadni
Elcsim
Zafir-Kriszti
Amariah


Marilla mégegyszer nagyon szépen köszönöm a díjat is és azt is hogy rendszeresen jössz és figyelemmel kíséred, dícséred a munkámat.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, borzasztóan örülök, hogy érdemesnek tartasz a díjra, természetes, hogy elfogadom, a többit ami a díjjal együtt jár csak később tudom elfogadni, mert reggel elutazom. Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen az újabb díjat, amit Tőled kaptam! :) Nagyon örülök neki, és természetesen elfogadom! :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!!!
    Örülök,hogy végre azt olvasom,hogy vannak új blogolók,akiknek még nem igazán van 100 követője....mert én is csak most kezdtem,és csodálója vagyok mindenkinek,akiknek már van kihez szólni....
    Csak gratulálni tudok nektek!
    Orsi
    http://szivarvanymandala.blogspot.com/

    VálaszTörlés